هُوَ ٱلَّذِىٓ أَنزَلَ عَلَيْكَ ٱلْكِتَـٰبَ مِنْهُ ءَايَـٰتٌۭ مُّحْكَمَـٰتٌ هُنَّ أُمُّ ٱلْكِتَـٰبِ وَأُخَرُ مُتَشَـٰبِهَـٰتٌۭ ۖ فَأَمَّا ٱلَّذِينَ فِى قُلُوبِهِمْ زَيْغٌۭ فَيَتَّبِعُونَ مَا تَشَـٰبَهَ مِنْهُ ٱبْتِغَآءَ ٱلْفِتْنَةِ وَٱبْتِغَآءَ تَأْوِيلِهِۦ ۗ وَمَا يَعْلَمُ تَأْوِيلَهُۥٓ إِلَّا ٱللَّهُ ۗ وَٱلرَّٰسِخُونَ فِى ٱلْعِلْمِ يَقُولُونَ ءَامَنَّا بِهِۦ كُلٌّۭ مِّنْ عِندِ رَبِّنَا ۗ وَمَا يَذَّكَّرُ إِلَّآ أُو۟لُوا۟ ٱلْأَلْبَـٰبِ ٧
Tai Jis, Kuris atsiuntė tau (o Muhammedai (tebūnie jam taika ir Allaho palaima)) Knygą (Koraną). Kai kurie iš Apreiškimų (iš Korano Apreiškimų) yra „muhkam“ Apreiškimai (aiškūs ir apibrėžti pagal prasmę), kurie laikomi Knygos motina (pagrindine esme). Kiti Apreiškimai yra „miutešebbih“ (su daugybe reikšmių) (jie turi panašias reikšmes ir įvairias interpretacijas.). Bet tie, kurių širdyse yra pakraipa (nuo tiesos), tam kad padarytų „fitną“ (suirutę, neigimą Absoliutinės Tiesos, kovą prieš Islamą) ir padarytų jiems neatitinkančias interpretacijas (kurios prilygsta jų užgaidoms), siekia „miutešebbih“ (su daugybe reikšmių) Apreiškimų. Tačiau tik Allahas žino jų tikrąją prasmę. Ir tvirtai įsigilinę į žinias (tie, kurie turi įsitikinimą) sako: „Mes įtikėjome juo (Koranu); visi (visi Apreiškimai) yra iš mūsų Viešpaties.“ 6 Tačiau klauso (paraginimų) (gauna naudos iš šito) tik (sveiko) proto savininkai!
6 Kai kurių žodžio „ua’r-rasihuna“ pradžioje raidę „uau“ laiko jungtuku, tokiu atveju reikšmė būtų tokia: „Tačiau jo reikšmę žino tik Allahas ir tie, kurie pasiekia aukštą žinių lygį.“ Remiantis šiuo supratimu, Korano „mutašabbih“ Apreiškimo reikšmės bus išspręstos laikui bėgant ir tobulėjant mokslui.
„Muhkam“ ir „mutašabbih“ yra terminai; „muhkam“ Apreiškimai“ reiškia Apreiškimą, kurio prasmė aiškiai suprantama ir kuri nesukelia jokių dvejonių. Kita vertus, „mutašabbih“ Apreiškimai yra „muhkam“ priešingybė ir nurodo Apreiškimą, kurio prasmė nėra visiškai suprantama (galima suprasti skirtingai).