إِنَّمَا ٱلنَّسِىٓءُ زِيَادَةٌۭ فِى ٱلْكُفْرِ ۖ يُضَلُّ بِهِ ٱلَّذِينَ كَفَرُوا۟ يُحِلُّونَهُۥ عَامًۭا وَيُحَرِّمُونَهُۥ عَامًۭا لِّيُوَاطِـُٔوا۟ عِدَّةَ مَا حَرَّمَ ٱللَّهُ فَيُحِلُّوا۟ مَا حَرَّمَ ٱللَّهُ ۚ زُيِّنَ لَهُمْ سُوٓءُ أَعْمَـٰلِهِمْ ۗ وَٱللَّهُ لَا يَهْدِى ٱلْقَوْمَ ٱلْكَـٰفِرِينَ ٣٧
Atidėjimas (vėlesnei datai) (uždrausto mėnesio) (yra) (nieko daugiau) tik didina neigimą (Absoliutinės Tiesos) (leisti tai, ką Allahas uždraudė, arba uždrausti tai, ką Jis leido, yra neigimas Absoliutinės Tiesos. Savavališkas uždraustų mėnesių perkėlimas, kurį darė politeistai, norėdami leisti sau kariauti, kai tai patogu, yra dar viena neigimo Absoliutinės Tiesos apraiška, kuri pridedama prie jų neigimo Absoliutinės Tiesos. Pavyzdžiui, vienais metais jie paskelbė Muharramo mėnesį teisėtu, o tam, kad metų draudžiamų mėnesių skaičius visgi išliktų keturi, Safaro mėnesį jie paskelbė draudžiamu). (Šėtonas) tuo klaidina tuos, kurie tapo neigiančiaisiais (Absoliutinę Tiesą). Jie leidžia (daro leistina) jį (uždraustą mėnesį) per vienus metus ir uždraudžia (gerbti kaip uždraustą) kitais metais, kad suderintų su (mėnesių) skaičiumi (kiekiniu), kuriuos Allahas uždraudė. Ir tuo jie leidžia tai, ką Allahas uždraudė. Jų akivaizdoje (šėtonas juos pagražino) papuošė jų blogius poelgius, o Allahas neveda (palieka jų pačiu valiai) neigiančiuosius (Absoliutinę Tiesą) (tuos, kurie nuolat neigia Absoliutinę Tiesą)!